damit eigentlich

#1 von Banning , 20.04.2020 10:06

Trainen voor elke race is moeilijk. Je moet jezelf motiveren om te rennen in weer van 30 graden, je aan een strikt schema te houden en mentaal te trainen om door de lange afstanden te vechten. Ik ben niet nieuw in hardlopen of zelfs halve marathons, maar elke race is een nieuw beest en je moet je altijd voorbereiden op het onbekende. Tijdens de training probeerde ik elke run te beginnen door mezelf eraan te herinneren waarom ik dit allemaal deed en hoeveel deze ervaring Nike Air Max 90 Damen voor mij betekende.

Fondsenwerving voor Team Sierra was eerlijk gezegd een van de beste delen van de ervaring. Het kan in het begin intimiderend zijn om contact op te nemen met bijna elke persoon die u kent en hen te vragen te doneren aan uw zaak, omdat het veel voor u betekent. Wat ik langs de fondsenwervende weg vond, is dat mensen willen helpen - ze willen opstaan ??om de klimaatverandering en de fossiele brandstofindustrie te bestrijden - ze willen schone lucht - ze willen onze prachtige nationale parken behouden en genieten van elk deel van dit land.

De weken voorafgaand aan de race waren een beetje zenuwslopend omdat ik voelde dat ik veel op mijn schouders hing. Ik was zo opgewonden om naar Bass Lake te gaan om de prachtige plek te zien waar ik zou rennen, maar ik was zo nerveus om op meer dan 5.000 voet te rennen, een primeur Nike Air Max Tn Femme voor mij. Zodra ik de race-expo bereikte en de andere Team Sierra-teamleden ontmoette, die vanuit het hele land reisden om precies hetzelfde te doen als ik, voelde ik een gevoel van eenheid en doel - bijna al mijn zenuwen verdwenen.